Voordelig Online Modifast Kopen in onze Modifastshop:
Vragen over uw bestelling kunt u 24 uur per dag e-mailen naar: klantenservice@droginet.nl
Wij doen er alles aan om uw vragen z.s.m. te beantwoorden. Wij streven ernaar om dit binnen 1 werkdag te doen.
Telefonisch zijn wij op werkdagen bereikbaar van 9.00 - 17.00 uur.
Telefoon voor Nederland: 0857 920180
Telefoon vanuit België: +31 857 920180
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Je ontvangt je bestelling op het door jou aangegeven adres. Wil je de bestelling op een ander adres laten bezorgen verwijder dan het vinkje bij: 'verzenden naar hetzelfde adres'. Er verschijnt dan een nieuw invoerveld waar je het afwijkende afleveradres kunt invullen.
Alle bestellingen worden geleverd door PostNL, binnen 1 tot 3 werkdagen nadat wij de betaling ontvangen hebben. Als een product niet op voorraad is en de levertijd langer kan duren, zullen wij je per e-mail informeren. Wij geven in dat geval aan wat de verwachte levertijd is.
Iedere bestelling wordt met de grootst mogelijke zorg uitgevoerd. Controleer je bestelling zo mogelijk direct na ontvangst. Heb je een klacht of is iets bij levering defect? Geef dit dan binnen 14 dagen na ontvangst aan per e-mail: klantenservice@droginet.nl We kijken dan snel naar een mogelijke oplossing.
Ben je om een andere reden niet tevreden met je bestelling, neem dan ook binnen 14 dagen contact op met onze klantenservice: klantenservice@droginet.nl
Wil je iets ruilen of terugsturen? Dat kan.
Herroepingsrecht Je hebt de mogelijkheid om je aankoop binnen 14 dagen te ontbinden. Dit kan zonder opgaaf van redenen.
E-mail: klantenservice@droginet.nl
Na de ontbinding vragen wij je om de aankoop binnen 14 dagen te retourneren. Geneesmiddelen kunnen uitsluitend in de ongeopende verpakking geretourneerd worden. Indien je jouw bestelling binnen 14 dagen (indien mogelijk in de originele verpakking) retourneert wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontbinding van de koopovereenkomst op uw rekening teruggestort.
Bij retourzendingen geldt: goederen dienen binnen 14 dagen na ontvangst te worden geretourneerd in de originele verpakking. De kosten van frankering van de retourzending zijn voor je eigen rekening. Ongefrankeerde zendingen worden door ons niet in ontvangst genomen. Retourzendingen zijn voor je eigen risico. Drogix is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde producten. Vraag op het postagentschap daarom altijd om een traceercode en bewaar deze goed. Wij kunnen om dit bewijs vragen om te onderzoeken wat de status van uw retourzending is.
Klachten lossen wij het liefst zo snel mogelijk op. Wij zijn altijd op zoek naar verbetering in onze processen. Dus uw klachten, opmerkingen of aanmerkingen willen wij heel graag direct weten.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@droginet.nl of te bellen naar +31 857 920180 (elke werkdag van 9.00 - 17.00 uur).
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Vermeld in je mail s.v.p. wel uw telefoonnummer zodat we je eventueel kunnen bellen. Telefonisch kunnen wij meestal direct een reactie geven. Per e-mail reageren we ook zo snel mogelijk, het liefst binnen één werkdag.
Je kunt op verschillende manieren veilig en gemakkelijk betalen.
iDEAL voor Nederlandse klanten
Je rekent af in de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven en de bestelling wordt zo snel mogelijk verwerkt en verzonden. iDeal is alleen beschikbaar voor mensen met een Nederlandse betaalrekening.
BANCONTACT/MISTER CASH voor Belgische klanten
Belgische klanten die bankieren bij Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online hun betalingen verrichten.
VISA EN MASTERCARD
Volg de aanwijzingen tijdens het afrekenproces. Voor betalen met creditcards rekenen wij 0,3% toeslag.
ACHTERAF BETALEN MET BILLINK (voor Nederlandse klanten)
Je betaalt door middel van een factuur die je via e-mail ontvangt. Deze optie bieden wij aan in samenwerking met Billink en is uitsluitend voor Nederlandse klanten. Hiervoor brengen wij slechts € 0,49 in rekening. Dit zijn uitsluitend de door ons gemaakte kosten.
Wanneer je kiest voor deze betaaloptie, zal Billink je gegevens realtime controleren op kredietwaardigheid. Indien je in aanmerking komt voor achteraf betaling zal de bestelling geaccepteerd en uitgeleverd worden. Je krijgt van Billink de factuur per e-mail. Deze factuur dient binnen 14 dagen betaald te worden.
Indien je niet in aanmerking komt om achteraf te betalen via Billink heb je direct de mogelijkheid om alsnog af te rekenen met een van de andere betaalmethodes.
VOORUITBETALING PER BANK
Je kunt het totaalbedrag overmaken op rekeningnummer NL33RABO0109081781 t.n.v. Droginet te Blijham (Nederland) onder vermelding van het ordernummer. Sommige banken hebben tot 3 dagen nodig om de betaling naar ons over te maken. Wij gaan tot verwerking van de bestelling over zodra de betaling door ons ontvangen is.
VOOR INTERNATIONALE VOORUITBETALINGEN PER BANK
Het totaalbedrag overmaken naar Droginet te Blijham, Nederland, onder vermelding van uw ordernummer.
Onze Rekeninggegevens zijn: IBAN: NL33RABO0109081781 BIC: RABONL2U
Vragen over uw bestelling kunt u 24 uur per dag e-mailen naar: klantenservice@droginet.nl
Wij doen er alles aan om uw vragen z.s.m. te beantwoorden. Wij streven ernaar om dit binnen 1 werkdag te doen.
Telefonisch zijn wij op werkdagen bereikbaar van 9.00 - 17.00 uur.
Telefoon voor Nederland: 0857 920180
Telefoon vanuit België: +31 857 920180
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Je ontvangt je bestelling op het door jou aangegeven adres. Wil je de bestelling op een ander adres laten bezorgen verwijder dan het vinkje bij: 'verzenden naar hetzelfde adres'. Er verschijnt dan een nieuw invoerveld waar je het afwijkende afleveradres kunt invullen.
Alle bestellingen worden geleverd door PostNL, binnen 1 tot 3 werkdagen nadat wij de betaling ontvangen hebben. Als een product niet op voorraad is en de levertijd langer kan duren, zullen wij je per e-mail informeren. Wij geven in dat geval aan wat de verwachte levertijd is.
Iedere bestelling wordt met de grootst mogelijke zorg uitgevoerd. Controleer je bestelling zo mogelijk direct na ontvangst. Heb je een klacht of is iets bij levering defect? Geef dit dan binnen 14 dagen na ontvangst aan per e-mail: klantenservice@droginet.nl We kijken dan snel naar een mogelijke oplossing.
Ben je om een andere reden niet tevreden met je bestelling, neem dan ook binnen 14 dagen contact op met onze klantenservice: klantenservice@droginet.nl
Wil je iets ruilen of terugsturen? Dat kan.
Herroepingsrecht Je hebt de mogelijkheid om je aankoop binnen 14 dagen te ontbinden. Dit kan zonder opgaaf van redenen.
E-mail: klantenservice@droginet.nl
Na de ontbinding vragen wij je om de aankoop binnen 14 dagen te retourneren. Geneesmiddelen kunnen uitsluitend in de ongeopende verpakking geretourneerd worden. Indien je jouw bestelling binnen 14 dagen (indien mogelijk in de originele verpakking) retourneert wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontbinding van de koopovereenkomst op uw rekening teruggestort.
Bij retourzendingen geldt: goederen dienen binnen 14 dagen na ontvangst te worden geretourneerd in de originele verpakking. De kosten van frankering van de retourzending zijn voor je eigen rekening. Ongefrankeerde zendingen worden door ons niet in ontvangst genomen. Retourzendingen zijn voor je eigen risico. Drogix is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde producten. Vraag op het postagentschap daarom altijd om een traceercode en bewaar deze goed. Wij kunnen om dit bewijs vragen om te onderzoeken wat de status van uw retourzending is.
Klachten lossen wij het liefst zo snel mogelijk op. Wij zijn altijd op zoek naar verbetering in onze processen. Dus uw klachten, opmerkingen of aanmerkingen willen wij heel graag direct weten.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@droginet.nl of te bellen naar +31 857 920180 (elke werkdag van 9.00 - 17.00 uur).
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Vermeld in je mail s.v.p. wel uw telefoonnummer zodat we je eventueel kunnen bellen. Telefonisch kunnen wij meestal direct een reactie geven. Per e-mail reageren we ook zo snel mogelijk, het liefst binnen één werkdag.
Je kunt op verschillende manieren veilig en gemakkelijk betalen.
iDEAL voor Nederlandse klanten
Je rekent af in de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven en de bestelling wordt zo snel mogelijk verwerkt en verzonden. iDeal is alleen beschikbaar voor mensen met een Nederlandse betaalrekening.
BANCONTACT/MISTER CASH voor Belgische klanten
Belgische klanten die bankieren bij Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online hun betalingen verrichten.
VISA EN MASTERCARD
Volg de aanwijzingen tijdens het afrekenproces. Voor betalen met creditcards rekenen wij 0,3% toeslag.
ACHTERAF BETALEN MET BILLINK (voor Nederlandse klanten)
Je betaalt door middel van een factuur die je via e-mail ontvangt. Deze optie bieden wij aan in samenwerking met Billink en is uitsluitend voor Nederlandse klanten. Hiervoor brengen wij slechts € 0,49 in rekening. Dit zijn uitsluitend de door ons gemaakte kosten.
Wanneer je kiest voor deze betaaloptie, zal Billink je gegevens realtime controleren op kredietwaardigheid. Indien je in aanmerking komt voor achteraf betaling zal de bestelling geaccepteerd en uitgeleverd worden. Je krijgt van Billink de factuur per e-mail. Deze factuur dient binnen 14 dagen betaald te worden.
Indien je niet in aanmerking komt om achteraf te betalen via Billink heb je direct de mogelijkheid om alsnog af te rekenen met een van de andere betaalmethodes.
VOORUITBETALING PER BANK
Je kunt het totaalbedrag overmaken op rekeningnummer NL33RABO0109081781 t.n.v. Droginet te Blijham (Nederland) onder vermelding van het ordernummer. Sommige banken hebben tot 3 dagen nodig om de betaling naar ons over te maken. Wij gaan tot verwerking van de bestelling over zodra de betaling door ons ontvangen is.
VOOR INTERNATIONALE VOORUITBETALINGEN PER BANK
Het totaalbedrag overmaken naar Droginet te Blijham, Nederland, onder vermelding van uw ordernummer.
Onze Rekeninggegevens zijn: IBAN: NL33RABO0109081781 BIC: RABONL2U
|
Klant Beoordelingen
|
Aanbiedingen ontvangen? Onze Nieuwsbrief: |
|
Klant Beoordelingen
|
Aanbiedingen ontvangen? Onze Nieuwsbrief: |
*Mogelijk gewichtsverlies - disclaimer: Resultaten kunnen per persoon verschillen en zijn niet alleen afhankelijk van het gebruik van Modifast maar van meerdere factoren. Een klein percentage van de gebruikers kan met Modifast binnen korte tijd veel afvallen, maar gewichtsverlies kan niet worden gegarandeerd. Maaltijdvervangers kunnen ontbijt, lunch, diner vervangen. Het vervangen van 2 maaltijden per dag draagt bij tot gewichtsverlies. Het vervangen van 1 maaltijd per dag draagt bij tot behoud van gewicht na gewichtsverlies. Het is belangrijk evenwichtig en gevarieerd te eten en een gezonde levensstijl na te leven. Drink daarnaast minimaal 1,5 liter calorievrije dranken.
...
*Mogelijk gewichtsverlies - disclaimer: Resultaten kunnen per persoon verschillen en zijn niet alleen afhankelijk van het gebruik van Modifast maar van meerdere factoren. Een klein percentage van de gebruikers kan met Modifast binnen korte tijd veel afvallen, maar gewichtsverlies kan niet worden gegarandeerd. Maaltijdvervangers kunnen ontbijt, lunch, diner vervangen. Het vervangen van 2 maaltijden per dag draagt bij tot gewichtsverlies. Het vervangen van 1 maaltijd per dag draagt bij tot behoud van gewicht na gewichtsverlies.
Op de volgende pagina staan afbeeldingen van erotische producten.
Deze afbeeldingen zijn niet geschikt voor bezoekers onder de 18 jaar. U zult hier geconfronteerd kunnen
worden met erotisch getinte beelden en omschrijvingen.
Om te voorkomen dat u ongewild met dit materiaal wordt geconfronteerd verzoeken wij u hieronder aan te
klikken dat u akkoord gaat.
Ik heb de bovenstaande teksten gelezen en ik ga akkoord met de voorwaarden, daarbij ben ik 18 jaar of ouder